Még egy kis adalék, az immár 80%-os készültségi állapotban lévő munkából

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S még Valaki, aki szerves részét képezi a készülő műnek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Várakozás közben, mert még nem volt teljes az eszköztár...

s később, kiegészülve:

 

 

 

 

 

 

 

 

Mintha élne.. az biztos, hogy nagyon pozitív rezgéssel rendelkezik.. elmondhatatlanul a szívemhez nőtt, s biztos vagyok benne, hogy nagyon jól döntöttem, mikor Őt választottam a feladatra .. - ez most meglehetősen hagymázas szövegelésnek tűnhet, de nem az :) hamarosan kiderül :)

Már írtam, hogy mennyire szeretem készíteni ezt a mostani munkámat, olyan, mintha a mandalám lenne... teljesen kikapcsol, elvarázsol, relaxál.... szeretem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vicger.blog.hu/api/trackback/id/tr73148932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása