vicger 2011.06.26. 23:58

hahó mindenki!

huh... akkor talán csapjunk bele.

Kriszti vagyok, 35 éves, 4 gyermekes boldogságkupac :) Egy csodálatos Férfivel az oldalamon, aki minden hülyeségemet elvisel, segít, támogat :)

Nagyon nagyon sokáig a varrógéphez való viszonyomat az iszony szóval lehetett a legjobban jellemezni. A hideg rázott tőle, szabályosan rettegtem tőle, viszont ugyanakkor ugyanilyen elementáris erővel vonzott is. Ennek köszönhetően vörös posztó lett a szememben, mivel haragudtam rá a bűvkör miatt, amivel körbevett. Vonzás, taszítás, kerülgetés.. Ez a macska - egér játék zajlott egészen a múlt évig, amikor is már nem is emlékszem, hogy hogyan, de leültem a gép elé... s most hogy próbálok emlékezni, fogalmam sincs, hogy mit varrtam. :)))))))))) Ezzel szinte egy időben jött a késztetés, amolyan ősi, mélyből, megállíthatatlanul feltörő késztetés, hogy horgolnom, s kötnöm kell.

Komolyan gondolkodóba estem, hogy mi a csuda történt velem... Azóta sem bírok rájönni, de horgolok, kötögetek - bár azt ritkábban - ..... s varrok.

S mivel lételemem az ( ön)megmutatás,pedig alapjában véve introvertált fazon vagyok, s nagyon nagyon nagy energiát adnak a pozitív visszajelzések, így ország s világ elé tárom az elkövetéseimet... Hangsúlyozva amatőr partizánvarró-horgoló-kötő voltomat. :)

szóval hajrá.

 

/fogalmam sincs a blog külcsínéről, s ennek módosításáról, vagy épp mikéntjéről... remélem, alakul majd ez is :)/

Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://vicger.blog.hu/api/trackback/id/tr743017438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása